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2817236-X
Marketingmonitor Handel ... : Mediamixmodelle im Handel : EHI-Studie / Herausgeber: EHI Retail Institute e.V.
EHI Retail Institute
Köln : EHI Retail Institute GmbH
2014/2017-
Titelzusatz früher: inkl. Ergänzungsstudie: Marketingsorganisation im digitalen Zeitalter
Online-Ressource
Gesehen am 06.07.20
Volltexte nur lokal verfügbar
Fortsetzung von: EHI Marketingmonitor
Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Marketingmonitor Handel ...
OCLC number: 1199750538
https://www.ehi.org/de/themen/studien/ [Publisher] free of charge
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:hbz... [Long-term preservation]
http://d-nb.info/1069331341
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:hbz...
DDC subject groups: 380 Commerce, communications & transportation ; 650 Management & public relations
journal
German
Germany, Federal Republic of and Germany since 1990-10-03
available online
irregular, varia
Committed to retain ; Institution: Frankfurt/M DNB
Committed to retain; Date of action: 2020 ; Authorization: Deposition copy North Rhine-Westphalia ; Institution: Bonn ULB
1069331341
13-09-21