Direkt zum Inhalt

Zeitschriften Datenbank

Inhalt

Suchergebnisse

Suchergebisse filtern

Erscheinungsjahr

online kostenfrei verfügbar

Sprache

Erscheinungsland

Medientyp

Erscheinungsform

Suchergebnissliste

Treffer 1 - 2  von
Sortierung
load Indicator

Program of the ... annual meeting / Organization of American Historians

Bloomington, Ind. : [Verlag nicht ermittelbar] 76.1983 - 92.1999

ZDB-ID

1203627-4  

Titel

Program of the ... annual meeting / Organization of American Historians

Erschienen

Bloomington, Ind. : [Verlag nicht ermittelbar]

Erscheinungsverlauf

76.1983 - 92.1999

Anmerkungen

Hauptsacht. 1989 u. 88.1995: Program of the ... annual meeting, Organization of American Historians, and the ... annual meeting, National Council on Public History

Hauptsacht. 1990: Program of the ... annual meeting, Organization of American Historians, and the ... annual meeting, Society for History in the Federal Government

Nebent. 88.1995: OAH / NCPH annual meeting program

Nebent. 89.1996 - 92.1999: OAH annual meeting program

Nebent. 88.1995 - 92.1999: Program

Standardnummern

OCLC-Nr.: 644393327

Sacherschließung

DDC-Sachgruppen der ZDB: 900 Geschichte und Geografie 

Weitere Klassifikation(en):
Regensburger Verbundklassifikation (rvk): NK 9400

Sondersammelgebiet: 7,26

Erscheinungsform

Zeitschrift

Veröffentlichungsform

Kongressbericht

Sprache
Medientyp

Druckausgabe

IDN

017305233

Letzte Änderung

03-09-22

Diesen Titel auf die Merkliste setzen

Public Education Project of the Society for History in the Federal Government

Washington, DC : [Verlag nicht ermittelbar] 2021 -

https://publiceducationproject.org/ [Verlag] kostenfrei zugänglich 

ZDB-ID

3110352-2  

Titel

Public Education Project of the Society for History in the Federal Government

Erschienen

Washington, DC : [Verlag nicht ermittelbar]

Erscheinungsverlauf

2021 -

Anmerkungen

Online-Ressource

"The Public Education Project seeks to reframe federal government history and promote the American public’s interest in, and understanding of, the story of their government. PEP reimagines that history as the cumulative work of a mosaic of diverse agencies and offices—guided by the president, the Congress, and the courts—taking action to meet the broad scope of the nation’s needs. We believe that exploring and gaining knowledge of the past is a powerful way to correct built-up negative attitudes and misinformation and open the door to critical and objective thinking about all of our government’s offices. We seek through our programs and initiatives to contribute to ongoing national efforts to promote informed civic engagement and greater trust in government." [self-description]

Gesehen am 17.02.2022

Standardnummern

OCLC-Nr.: 1298229911

URL

https://publiceducationproject.org/  [Verlag] kostenfrei zugänglich

Erscheinungsform

Zeitschrift

Veröffentlichungsform

Webseite

Sprache
Medientyp

Online-Ausgabe

IDN

125203962X

Letzte Änderung

17-02-22

Diesen Titel auf die Merkliste setzen
Auswahl auf die Merkliste setzen
Auswahl exportieren