Direkt zum Inhalt
1069391-9
Annual conference / Association for Consumer Research
Association for Consumer Research
Duluth, Minn. : Assoc. for Consumer Research
Provo, Utah : Assoc. for Consumer Research [1984-2000]
Valdosta, Ga. : Assoc. for Consumer Research [2001-2004]
14.1983(1984); 16.1985(1986) - 17.1986(1987); [18.]1987(1988) - [19.]1988(1989); 17=[20.]1989(1990); [21.]1990(1991); 19=[22.]1991(1992) - 21=[24.]1993(1994); 25.1994(1995); 23=[26.]1995(1996) - 26=[29.]1998(1999); 30.1999(2000) - 34.2003(2004); 32=[35.]2004(2005) - 36=[39.]2008(2009)
Nebent. teils: ACR North American Conference
Nebent. 19.1991: Diversity in consumer behavior
Nebent. 25.1994: Research frame synergies
Ab 1989 teils mit falscher Zählung; teils springende Zählung, teils ohne Zählung, teils Doppelzählung
Hauptsacht. teils nur im Vorwort
Vorg.: Association for Consumer Research: Proceedings of the Association for Consumer Research
Forts.: Association for Consumer Research: The official ACR proceedings
14 in 11; 16 in 13: 17 in 14; 1987 in 15; 1988 in 16; 17 in 17 usw. von: Advances in consumer research (ISSN: 0098-9258)
OCLC-Nr.: 311562072
DDC-Sachgruppen der ZDB: 380 Handel, Kommunikation, Verkehr ; 330 Wirtschaft
Zeitschrift
Kongressbericht
Englisch
Vereinigte Staaten, USA, United States
Druckausgabe
016006259
01-12-17
Erstellt am: 11.12.2025
Zeitschriftendatenbank, 2025
CC-BY