Skip to content
2932938-3
Herausforderung Lehrer*innenbildung : Zeitschrift zur Konzeption, Gestaltung und Diskussion : HLZ
Bielefeld : Bielefeld School of Education
Bielefeld : Universitätsbibliothek der Universität Bielefeld
1.2018-
Online-Ressource
Gesehen am 29.10.18
Authorised ISSN: 2625-0675
ISSN: 2625-0675
DOAJ-2d1353e43c6e4ceb8e30e59fca0e9d0a
OCLC number: 1040664044
http://www.herausforderung-lehrerinnenbi... [Publisher] free of charge
http://www.bibliothek.uni-regensburg.de/... [EZB]
http://d-nb.info/1161103244
Open Access. Source: DOAJ. Creative Commons : CC BY-SA 4.0.
Open Access. Source: ROAD : OA-J
DDC subject groups: 370 Education
journal
German
Germany, Federal Republic of and Germany since 1990-10-03
available online
irregular, varia
Committed to retain ; Institution: Frankfurt/M DNB
1161103244
12-07-23